• Despre mine
  • Site map
  • Căutări rapide
  • Contact

  • Home
  • Politică
  • Economie
  • Travel
  • Filme
  • Gourmet
  • Miscellaneous


Audi RS4: Doar o liniuta sat-i mai trag!

0
20 Oct 2006
Audi RS4
by Radu Preda

Daca va calca pe nervi motociclistii care isi ambaleaza motoarele la semafor peste limita suportabilitatii, dupa care pornesc ca din pusca, facandu-va sa va dati jos din mers ca sa vedeti de ce vi s-a oprit motorul, daca visati sa-l faceti pe unul dintre acesti vitezomani sa dea cu casca de pamant de necaz la urmatorul semafor, exista o solutie . Cumparati-va un Audi RS4!

O pt cilindri in V, 4.200 de centimetri cubi si 420 de cai-putere, iata principalele caracteristici ale unei masini pe care este mult mai de bon ton s-o critici decat sa te lasi in voie si sa cazi pe spate la vederea ei. Tractiunea integrala “inteligenta” atinge suta in mai putin de 5 secunde si zboara, daca nu e limitata electronic, la peste 300 km/h. Monstru, bolid, uzina, herghelie sau cum vreti sa-i spuneti.

Audi este, prin excelenta, un brand conservator, cu o distinctie aparte, dar care nu iese de obicei in evidenta. Inscriptia RS4 este suficient de mica pentru a nu putea fi observata de profani si oricum prea putina lume stie ce inseamna. Cu toate acestea, lumea intoarce capul pe strada ca dupa un Lamborghini. Motivul e foarte simplu si nu-l veti afla niciodata de la volanul lui RS4. Pentru asta trebuie sa va rupeti de la suflet si s-o imprumutati unui vecin/coleg/prieten, sa dea o tura prin cartier. Si atunci veti auzi zgomotul absolut impresionant pe care il scoate teava de esapament. O “voce” barbateasca, grava si foarte sonora in acelasi timp.

Fara a intra in detalii tehnice – e bine sa stiti doar ca e puternica, foarte puternica si, deci, foarte rapida – masina este suficient de confortabila pentru sofer si pasagerul din dreapta (cu conditia sa nu depaseasca 100 de kg, limita de la care scaunele sport devin prea stramte) si se conduce incredibil de usor.

Nici nu rupeti scaunul cand accelereaza si nici nu iesiti prin parbriz cand franeaza, chit ca in ambele cazuri fortele care actioneaza sunt impresionante. De altfel, exista un mic buton pe volan, care, odata apasat, dubleaza puterea si zgomotul, intareste suspensiile, iar scaunul il ia pe sofer in brate. Daca nu va jucati asadar de-a “S”-ul, atunci se lasa condusa ca orice alta limuzina din clasa medie.
In general, soferii se imprietenesc cu masinile pe care le conduc. Audi RS4 este insa mai mult decat un prieten sau, daca vreti, vorba unei reclame de odinioara, e un prieten, poate singurul.

Este in acelasi timp secretara, director executiv si consilier, adica o intreaga echipa care te duce pe drumul cel mai scurt spre victorie. Trebuie sa fii insa pregatit pentru asta. Atat din punct de vedere financiar, cat si mental. E o chestie de atitudine. Niciodata un iubitor de masini mari, de familie, care pune siguranta pe primul loc, nu va aprecia spiritul lui RS4, nici macar asa, ca hobby. Iar daca veti auzi asertiuni de genul “prefer oricand un Subaru WRC, cu aceleasi performante la jumatate de pret”, sa stiti ca domnul care le debiteaza vrea doar sa para interesant. Dreptate n-are.

Ar fi de adaugat doar ca Audi nu s-a zgarcit defel la calitatea executiei si a materialelor. E o masina pentru premianti si, daca nu v-o permiteti, puteti macar sa visati frumos. De exemplu, ca sunteti regele “liniutelor” pe Magheru.

Social Share

Scrie un comentariu Cancel reply

*
*

captcha *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Cele mai comentate
Ultimele comentarii
Printul Paul dezvaluie motivele care l-au determinat sa intre in cursa electorala: "In tara asta nu se fac afacer adevarat fara sa fii si politique mestecat"
17 Oct 2000
, 6 Comments
Despre inutilitatea unei legi a presei
09 Jan 2013
, 3 Comments
I-au luat lui Lance Armstrong boii de la bicicleta
24 Aug 2012
, 3 Comments
j : Lamentari, Radule, lamentari. Ati mancat mult...
21 Apr 2013
Radu Preda : Vlad, nu sunt naiv deloc. Asa si incepe textu...
21 Apr 2013
Petreanu : Nu fi naiv, Radu. Managerul respectiv nu face...
21 Apr 2013

Blogroll

  • Amar de zi
  • Bogdan Glavan
  • Dl. Ghibutiu
  • Guy Kawasaki
  • Libertarienii
  • Mark Cuban
  • Moshe Mordechai
  • Radu Tudor
  • Reporter Virtual
  • Richard Branson
  • Seth Godin
  • The Facebook blog
  • Turmbar
  • Un chinez ca tot romanu'
  • Viorel Ilisoi
  • W3 EDGE, Optimization Products for WordPress

Căutări rapide

Adrian Nastase Apple Being Julia Bruce Willis Calin Popescu Tariceanu Clive Owen criza Danone Denzel Washington Dinu Patriciu Elena Udrea Emil Boc fantoma de la opera film be cool interviu Mircea Geoana Ion Iliescu Ion Tiriac Johnny Depp john travolta Jude Law Julia Roberts Kinsey Lemony Snicket Mihai Razvan Ungureanu million dollar baby Mircea Daneliuc Mircea Geoana Miron Cozma Monica Ridzi Mugur Isarescu Natalie Portman Nissan Murano Nissan Pathfinder Omary Hayssam Petre Roman Pozitia copilului Printul Paul de Romania referendum 2012 schi sistemul nervos Star Wars Theodor Stolojan Tom Cruise Tom Hanks Traian Basescu
© 2012-2013 Radu Preda Recomandari: Stiri financiare | Curs Valutar banci | Evenimente business